سمت زندگی

سمت زندگی

سمت زندگی

سمت زندگی

نوشیدنی قبل خواب برای لاغری و کاهش وزن

نوشیدنی قبل خواب اگر با دقت انتخاب شود هم در ارامش شما تاثیر خواهد داشت هم سبب کاهش وزنتان می شود . برای اینکه وزن متناسبی داشته باشید و اضافه وزنتان را کم کنید باید خواب کافی داشته باشید . حال برای اینکه خواب خوبی داشته باشید باید به نوع موادی که قبل خواب میخورید توجه کنید . باید بدانید که مصرف کافئین قبل از خواب اجازه نمیدهد به موقع خوابتان ببرد . برای همین دانشجویان در شب های امتحان قهوه و نسکافه میخورند. شما باید از نوشیدنی های دیگری برای خواب مناسب و در نتیجه تناسب اندام بنوشید . برخی از این نوشیدنی ها عبارتند از :

 نوشیدنی قبل خواب برای لاغری : شیر

تریپتوفان و کلسیم یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده شیر است . بنابراین یک لیوان شیر ( چه گرم چه سرد )  میتواند به ارامش شما و راحت خوابیدن در شب کمک کند . جالب است بدانید اگر کم خوابی داشته باشید فردا کم خوابی تان را با خوردن غذا جبران میکنید . پروتئین کازئین شیر دیر هضم می شود، بنابراین در تمام طول شب به ساخت عضله کمک می کند. در نتیجه با شیر خوردن سوخت و ساز سریعتر و کاهش وزنی ساده تر خواهید داشت .

 نوشیدنی قبل خواب برای لاغری : آب انگور

به گزارش آسان طب ، سعی کنید شبها یک لیوان کوچک آب انگور 100 درصد طبیعی بخورید . این کار به شما کمک می کند خوب بخوابید و در طول خواب دیدن چربی سوزانده و لاغر شوید . محققان به این نتیجه رسیده اند که  ترشح انسولین در شب ( به علت دریافت کربوهیدرات های ساده مانند آب میوه ) ریتم شبانه روزی بدن را تنظیم می کند.همچنین یک تحقیق در سال 2015 نشان داد، رسوراترول آنتی اکسیدانی که در انگور است، چربی های سفید ذخیره کننده کالری را به چربی های قهوه ای سوزاننده کالری تبدیل می نماید .

نوشیدنی قبل خواب برای لاغری : چای بابونه

قبل از خواب برای لاغری و ارامش شب چای بابونه بخورید . به گفته محققان یک فنجان از این چای آرامش بخش به افزایش سطح گلیسین بدن کمک میکند. گیلیسین یک انتقال دهنده عصبی است که به آرام کردن عصب ها کمک کرده و نقش یک ارام بخش برای بدن را دارد . به گفته اسان طب چای بابونه دمای مرکزی بدن را پایین می آورد، بنابراین حرارت بدن افت می کند و در نتیجه خواب راحت تری خواهید داشت . باز هم یاداوری میکنیم که  هر چایی که قبل از خواب می نوشید باید کافئین نداشته باشد . ( نوشیدنی قبل خواب )

نوشیدنی قبل خواب برای لاغری : کفیر

ایا تابحال نام کفکیر را شنیده اید؟ کفکیر ماده ای است که از شیر تخمیر شده درست می شود. این نوشیدنی که سرشار از پروتئین است ، روی میکروبیوم روده تان کار می کند تا سطح باکتری های خوب را زیاد کند ، گوارش را بهبود ببخشد، و کمک کند که ویتامین ها و مواد معدنی در بدنتان جذب بهتری داشته باشد. حتی تحقیقات نشان داده نوشیدنی های ماست شکل مانند کفیر سبب می شود خواب بهتری داشته باشیدو ارامش را برای شما به ارمغان می اورد. ( نوشیدنی قبل خواب ) خواص گیاه بیدمشک چیست ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.